Rok: 2006
Kraj: Niemcy
Przyśpieszenie: 4,6s
Prędkość max: 301 kmh
Audi R8 I został zaprezentowany po raz pierwszy we wrześniu 2006 roku.
Pierwszy w historii supersamochód Audi został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2006 roku.
Od połowy 2007 roku pojazd był dostępny jest z silnikiem V8 FSI o pojemności 4.2 l i mocy 420 KM, a od 2009 roku z silnikiem V10 FSI o pojemności 5.2 l i mocy 525 KM. Silniki umieszczone są centralnie, a widoczne są dzięki oszklonej pokrywie opcjonalnie podświetlanej diodami LED. Karoseria samochodu w całości wykonana jest z aluminium, w myśl założeń koncepcji ASF (Audi Space Frame). W roku 2008, R8 jako pierwszy seryjny samochód na świecie zostało wyposażone w pełni diodowe reflektory przednie, a w roku 2012 dodano mu kierunkowskazy ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.
Rok: 2014
Kraj: Niemcy
Przyśpieszenie: 4,3s
Prędkość max: 250 kmh
Samochód został oficjalnie zaprezentowany jako koncept na konferencji prasowej BMW w Monachium 15 sierpnia 2013. Oficjalna produkcja ruszyła z dniem 27 lutego 2014 roku. Na rynku aut sportowych zastępuje dwa bliźniacze modele; BMW M3 Coupe i BMW M3 Convertible. Chociaż samo nadwozie nie uległo dużej modyfikacji to sam producent zapewnia, iż wnętrze, sterowanie, silnik, skrzynia biegów, a także zawieszenie zostały poddane ulepszeniu. Sporo elementów zostało zastąpionych elementami wykonanymi z włókna węglowego, co zmniejsza ich zużycie oraz wagę auta.
Rok: 2016
Kraj: USA
Przyśpieszenie: 4,7s
Prędkość max: 266 kmh
W styczniu 2015 roku Ford zaprezentował kolejną odsłonę topowej, sportowej odmiany RS'. Samochód napędzany jest 2,3-litrowym, turbodoładowanym (twin-scroll) silnikiem Ecoboost o mocy 350 KM. Samochód ma system napędu 4x4 Ford Performance All-Wheel-Drive. Wykorzystuje on m.in. dwa, elektronicznie sterowane sprzęgła – po jednym na każdą z tylnych półosi. Komputer rozdziela moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale też – w zależności od zapotrzebowania – pomiędzy każde z kół osi tylnej.
Rok: 2016
Kraj: Szwecja
Przyśpieszenie: 2,8s
Prędkość max: 404 kmh
W modelu Regera najbardziej interesującym elementem jest jego napęd. Koenigsegg poszedł na całość i wygenerował z hybrydowego układu plug-in sumarycznie ponad 1500 KM. Układ składa się z jednostki benzynowej V8 o pojemności 5 litrów z turbodoładowaniem oraz trzech silników elektrycznych. Dwa z nich umieszczono przy tylnej osi, a trzeci na wale korbowym. Ten ostatni pełni między innymi funkcję rozrusznika i prądnicy. Wszystkie pobierają energię z 620-voltowego akumulatora o pojemności energetycznej wynoszącej 9,27 kWh. Silniki elektryczne generują około 700 KM.
Rok: 2013
Kraj: Włochy
Przyśpieszenie: 4,5s
Prędkość max: 258 kmh
Pojazd po raz pierwszy został zaprezentowany jako auto koncepcyjne podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2011 roku pod nazwą 4C Concept. Wersja produkcyjna pojazdu została zaprezentowana dwa lata później podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.
Zamierzeniem producenta było zbudowanie samochodu o jak najmniejszej masie własnej, aby zapewnić jak najlepsze osiągi. Nadwozie pojazdu zostało wykonane przy udziale materiałów lekkich - aluminium oraz włókna węglowego. Auto zostało wyposażone w jedną jednostkę napędową, specjalnie odchudzoną oraz wyposażoną w aluminiowy blok o pojemności 1.75 litra wyposażoną w turbosprężarkę znaną z modelu Giuletta QV.
Pod koniec 2013 roku zdecydowano o zmianie wyglądu przednich reflektorów, które przypominają te zastosowane w 4C Concept.
Oficjalny samochód bezpieczeństwa w zawodach WTCC.